zondag 13 september 2009

Kis haarproducten


Jullie kennen allemaal wel die merken zoals Syoss die een kappers-resultaat beloven maar dit eigenlijk niet geven dus ik ben het beu en ik ga gewoon iets van een echt kappersmerk bestellen en ik vind het merk Kis echt zo'n lekkere geur geven aan je haar. Ik kan er natuurlijk via mijn kapper aankomen haha maar heb even voor jullie opgezocht en kappers krijgen het ofwel van een kappersgroothandel of deze site. Ik merk zelf dat als ik die schuim (volumemouse) in mn haar heb ik het de hele dag blijf ruiken! en op de site is er net een soort van sale, de Kis kera mouse is nu voor 5,95 van jou in plaats van 11,95, geweldig toch? jammer dat er weer die rotte verzendkosten bij komen..

er zit 500 ml in, daar doe je wel even mee. Ik raad hem jullie echt aan, I love this stuff!

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmm! Ziet er goed uit! Misschien moet ik het eens proberen!

Prachtige site trouwens!

Anoniem zei

die kappersdingen ruiken altijd heerlijk, daar kan geen kruidvatmerk tegenop maar ze zijn jammerlijk zo duur :(