vrijdag 28 oktober 2011

Persoonlijk: BB foto's oktober

Dit is maar een experiment dus laat zeker weten of je dit soort artikels leuk vind om te lezen maar ik vind het zelf altijd erg leuk op andere blogs!

Ik maak op een maand redelijk wat foto's met mijn Blackberry en er zit toch ook af en toe wat beauty bij (nagellak swatches bijvoorbeeld) dus misschien vinden jullie het wel interessant als ik ze met jullie deel.

Aan het begin van de maand maakte ik deze foto al van mooie maroon kleurige bomen/blaadjes langs de weg, zowat het enige wat ik leuk vind aan de herfst ;)
Hier droeg ik de Maybelline lipstick in 'Mango Diamonds':
Ik woonde op een avond een opname bij voor een nieuwe serie, komt volgend jaar op TV. Waarom was ik er aanwezig? het hondje van een vriendin is 'model/acteur', schattig he? Hij moest bijvoorbeeld bij Peter van den Begin op schoot zitten en op commando blaffen. Op de foto waren we net aangekomen op de set die deels buiten plaatsvond:
Ook heb ik mijn oliebrandertje erg vaak gebruikt deze maand:
Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien maar ik had aan het begin van deze maand een of andere voedselvergiftiging! zowel mijn hals als buik stonden vol rode vlekjes en het jeukte ontzettend. Na een week waren ze gelukkig weg.
Hier had ik mezelf een manicure gegeven met een niet geheel dekkend maar wel verzorgd uitziend lakje van OPI (Got a date to-knight), het is echt zo'n spa kleurtje:
Dit volgende gebeurt bijna elke avond, Isaura komt in mijn nek liggen als ik in bed TV probeer te kijken savonds :p
Ik zag deze cookie monster pyjama van Primark online voorbij komen, wil hem nog steeds!
Misschien wel voor de laatste keer dit jaar mijn gele Sephora lakje gebruikt, hij is zo leuk maar toch echt wel erg zomer-ish
Warme chocomelk drinken uit mijn favoriete mok:
Muffin van de Bijenkorf eten, hij was pas lekker en zacht toen ik hem thuis warm had gemaakt in de microgolfoven:
Ik maakte nog eens een look met mijn donkerblauwe Bodyshop oogschaduw:
Ergens op een parking versgeperst fruitsap van de Jumbo drinken, yum!
Op mijn werk met de bak china glaze lakjes, oehhh:
Sommigen zullen het nasty vinden klinken maar ik maakte een kickass frietburger voor mij en mijn broer (hamburger en frieten tussen een broodje):
En om af te sluiten nog een foto van slapende Isaura. Zo slaapt ze vaak met haar tongetje uit, nawww
Mochten jullie zo'n maandelijks overzichtje leuk vinden dan zal ik proberen wat vaker mijn BB boven te halen want het zijn vaak de leukste dingen die je vergeet vast te leggen :)

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Eva M. zei

Ooh leuke foto's ! De muffin en burger zien er jummie uit !

Katrien zei

Ik vind het ook altijd leuk om te zien. Gelukkig is je uitslag vanzelf weg gegaan!

kimmiejjjjj zei

leuk!! isaura is echt schattig

Eefje zei

doe mij ook zo'n werkplek, spelen met mooie nagellakjes ;-)

Tessa zei

^Jap ik zit altijd tussen de beauty spulletjes, heerlijk :)