zaterdag 22 augustus 2009

August favorites

Normaal doe ik niet aan maandelijkse favorietjes en in de zomer gebruik ik zoiso niet veel makeup. Ik merk gewoon dat ik deze maand veel keer naar dezelfde producten heb gegrepen en dat zijn deze:

-Mac Dazzleglass sugarrimmed (neutraal maar met veel shimmer)
-Inecto leave in conditioner (geeft een lekkere geur aan je haar)
-Curious by Britney parfum (handig rollertje om mee te nemen)
-Kruidvat lipbalm (doe ik elke ochtend en avond op)
-Clinique mascara (voor extra lange wimpers)
-Mac Cork oogschaduw (makkelijk om een neutrale mee te maken)
-Johnsons baby olie (voor blinkende benen onder je favo zomerjurkje)

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi plaatje en wow die dazzleglass is al bijna half op :) baby olie moet ik me ook eens aanschaffen als je daar blingbling benen mee krijgt hihihi

Tamaraaa zei

heb je een nieuwe camera ofzo? de kwaliteit lijkt beter bij je laatste posts ;) leuk

Marijke zei

oh inecto! die conditioner is lovely hé! gaat ook in mijn augustus favo's zitten! :-)

Tessa zei

Nee Tamaraaa ik maak ze soms met camera, soms met webcam en soms met gsm -> wat slechtere kwaliteit is :)

steffi zei

leuke productjes!