maandag 24 augustus 2009

Wishlist: MAC Make-up art cosmetics collectie


Vanaf 6 september ligt er weer een nieuwe collectie bij Mac: de Make up art cosmetics collectie.
Raar genoeg vind ik de lipproducten niet zo geweldig deze keer, maar de rest is echt zoo leuk *voelt haar bankkaart al branden*.

In Amerika ligt de collectie al in de winkels, kijk even mee naar de mooie schappen:


Deze dingen wil ik zeker eens naderbij gaan bekijken:
de technakohl potloodjes
het Notoriety quad
Wat vinden jullie van deze collectie?

Credits go to : Karen & Temptalia

4 opmerkingen:

LadyLashes zei

ik ben vooral benieuwd naar de pigments en glitters! whoohoo so excited!

Tessa zei

Ja ik gebruik niet graag pigments gelukkig want ze zien er wel mooi uit

Anoniem zei

Hey! Jij wou ook graag weten zeker hoe je dingen mag testen :D
nuja nivea had mij zelf gecontacteerd, omdat ik al redelijk wat over hen had geschreven, en ze hadden me gevonden via google.
Maar naar bv ELF had ik zelf een mailtje gestuurd en ik mocht direct dingen uitkiezen en testen. Gewoon eventjes vermelden dat je een blog hebt en dat je graag iets zou testen. Voor hen is dat toch wel vrij goedkope reclame. Dus ik zou gewoon es mailen naar ELF en andere make-upmerken en je ziet vanzelf wel wat eruit komt he!Liefs

Tessa zei

haha leuk Astrid ik ga ze mn hulp dan eens aanbieden, ik bestel ook bijna nooit online dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Elf