zaterdag 22 augustus 2009

Review: Rituals 2-step Hand Therapy

Wéér een review maar ik bedacht me daarnet dat ik nog een staaltje van een soort handcreme van Rituals had liggen en ik had wel zin om hem uit te proberen.

Wat zegt de verpakking?
De verpakking belooft een 2 in 1 werking. Je scrubt eerst (dus je masseert hem in je droge handen) dan spoel je je handen en droog je ze af en zou je een zacht resultaat overhouden.

Wat vind ik?
Ik was er eerst een beetje sceptisch over maar het werkt zo fijn! je voelt eerst de korreltjes en het wordt een beetje warm maar als je je handen gespoeld hebt voelen ze heel lekker en een klein beetje vettig aan (alsof je een gewone handcreme hebt gebruikt). Daarbij ruikt hij ook wel aangenaam dus ik ben geïnteresseerd in een fullsize! Je krijgt hem bij elke Rituals: €10 voor 75ml.

5 opmerkingen:

Marijke zei

klinkt goed!

Tessa zei

Ja t is echt iets voor jou denk ik Marijke ;)

Nicky zei

handscrub? ik wist niet eens dat dat bestond!

Tessa zei

Ik ook niet :d maar blijkbaar mogen die ook gescrubt worden

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik had er ook een staal van en vond het echt zalig!

Nadeel: babyolie, zout en wat doouchegel in een potje mengen geeft hetzelfde effect en is veel goedkoper