vrijdag 7 augustus 2009

Lipgloss improvisatie

Ik had vandaag een beetje weinig tijd en weinig inspiratie voor een update dus sorry maar kijk even mee wat ik daarstraks gedaan heb met mijn Britney Spears gloss:

Zo was hij (aan 1 kant gloss aan de andere kant parfum):

maar nu was die lipgloss slecht geworden, echt verkleurd en stinkend! no way dat ik die nog op mijn lippen ging smeren dus. Maar ik ben gek op die parfum en kan hem nergens meer vinden in de winkels! dus heb ik de gloss weggegooit en de aplicator afgeknipt met een tang :)



en zo kan ik de parfumroller nog gebruiken, het lijkt net een normale tester.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb die ook hihi, maar hij ruikt nog gewoon normaal (naar aardbeisnoepjes eig)
maar als ie slecht wordt, ga ik het ook zo doen! ^^

LadyLashes zei

slim!