donderdag 27 augustus 2009

ELF wishlist

Dankzij bepaalde blogsters ben ik wel een beetje nieuwsgierig aan het worden naar het merk ELF (eyeslipsface). Het merk staat er voor bekend best goede kwaliteitsspulletjes te verkopen voor weinig geld. En sinds ELF ook een Belgische shop heeft geopend voel ik me al helemaal ertoe aangetrokken :) Zie hier mijn wishlist:

Lipprimer


Fijn penseeltje


Blush & contour powder


3 in 1 stick

Zoals jullie kunnen zien ben ik vooral benieuwd naar de Studio-lijn, hierover zag ik een geweldig reviewfilmpje van Ginabinawina99:
de blushes en oogschaduws die zij heeft zijn nog heel nieuw en zullen (hopelijk) ook in de Belgische webshop belanden.



Check it out:
http://www.eyeslipsface.be/
http://www.eyeslipsface.com/
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik wil ook misschien bestellen, wacht op jouw review ervan ;-)

Katrien zei

goed reviewfilmpje van dat meisje, de oogschaduws zien er gepigmenteerd uit voor die prijs !!!!!!

NeonRocks zei

De "normale" ELF producten spreken me niet echt aan. Het ziet er goedkoop uit (dat is het dan ook) en de reviews verschillen heel erg. Die nieuwe Studio collectie spreekt me dan wel weer heel erg aan. Heb gehoord dat de brushes ook nog eens vrij goed zijn.
Helaas heb ik geen idee hoe ik die producten kan bestellen vanuit Nederland...

xoxo

Anoniem zei

Waar is die store dan in Belgiƫ? 'k Denk erover om er wel es langs te gaan.

Tessa zei

haha nee anoniem dat is een webstore.. elf.be