zaterdag 1 augustus 2009

Mac tendertones

Ik ken M.a.c nog maar iets langer dan een half jaar en ben dus niet heel erg op de hoogte van alle collecties die voor de Hello Kitty collectie op de markt waren (de HK collectie ging pas uitkomen toen ik mac leerde kennen). Nu zag ik een paar weken terug een filmpje op youtube over de mac Tendertones en ik dacht huh? wat is dit dat ken ik nog niet. Maar het was dus helemaal niet nieuw maar oud Xd. Het zijn dus een soort lipbalsems met heel veel shimmer en spf12 dus ideaal voor in de zomer te dragen. Je kan ze momenteel enkel nog online kopen en misschien ga ik er wel een bestellen.

Kijk even mee naar de mooie kleurtjes:


zoals je kan zien op de swatches hebben ze allemaal een heel andere kleur maar ik heb al gehoord dat ze op je lippen redelijk transperant zijn maar met een mooie shimmer, dus ze zijn niet te vergelijken met een dekkende lipglass. Hebben jullie tendertones?

4 opmerkingen:

Myrna zei

Ik heb twee tendertones. Een paarse (Softnote) en een groene (Shush!) Heb er ook een artikeltje over geschreven. Ze zijn echt heel erg fijn! Je zal de roze/paarse/rode tinten wel wat op je lippen zien, maar bij de andere is het meer shimmer. Een soort dazzleglass effect. Helaas zijn ze niet in de winkel te verkrijgen, hoop volgend jaar wel!

Tessa zei

aha ik ga zeker je artikel opzoeken dan ;) wil een neutrale gaan bestellen binnekort

LadyLashes zei

ik wil zo graag een Tendertone! lippenbalsems zijn <3!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik heb net hetzelfde als jou: up to date sinds de HK collectie :) Ik heb nog NIETS van MAC ( woon te ver van de winkels en bestel niet online .. tjah) Maar deze lijken me wel zalig