maandag 17 augustus 2009

NOTD

De hema nagellak begon af te bladeren dus het was dringend tijd voor een nieuwe lakbeurt.
Ik koos voor mijn vampy Boujoirs lakje (ik kan er geen naam of nummer op vinden) maar het is dus de donkerpaarse met glittertjes van de 1seconde lijn.



Op foto komt hij nog net iets donkerder over dan in het echt, ik heb maar 1 laagje op en hij dekt super goed. Ik ben ook een fan van deze lakjes door het kwastje, als je er eenmaal aan gewend bent lakt dit zoveel beter dan het strandaardkwastje dat bij andere merken nagellak zit. Ik raad wel aan een basecoat te gebruiken onder een donkere lak als deze anders verkleuren je nagels.

6 opmerkingen:

Nicky zei

die hele bourjois 1 seconde-lijn is fijn, vind ik! mooie kleur is dat trouwens.

Tessa zei

ik heb nog maar 1 lakje ervan maar dat kwastje is echt heel fijn en de lak droogt goed dus ik wil binnekort ook wel een roze ofzo

Dhini zei

Mooie kleur zeg! HEb in chocolade kleur en was in aanbieding ;) gekocht

Sharon zei

Ik heb die chocolade bruine ervan, mooie kleur, dekt goed, alleen kan ik dan weer niet wennen aan het kwastje.

Tessa zei

Hij chipt wel snel moet ik zeggen :( volgende keer een topcoat overdoen, hij is al half af

Anoniem zei

love it..