zondag 2 augustus 2009

Mijn beauty musthaves


Vandaag doe ik mijn boekje open over mijn beauty musthaves dus opgelet :)
Iedereen heeft wel 1 of meerdere holy grails (iets waar je bijna niet zonder kan) en bij mij valt dit nog reuze mee. Ik ben niet echt merkgebonden qua shampoo of huidproducten, ik probeer liever af en toe iets nieuws uit. Zie hier de dingen die ik wel echt meteen opnieuw koop als ze op zijn:

Dr Van der hoog Clear Skin cleansing lotion, ik zit al aan mijn 3de fles hiervan en ik wil gewoon geen andere gezichtsreiniger/tonic meer. Ik gebruik hem nadat ik mijn oogmakeup eraf heb gehaald voor over heel mijn gezicht, het haalt de overige makeup resten van je gezicht af (die wat je niet kan zien maar er wel nog opzitten na het douchen) en haalt de vettigheid van oogmakeup remover eraf en je hoeft niet meer na te spoelen met water!
Ik gebruik dit elke avond voor ik ga slapen want het geeft echt zo'n lekker zuiver gevoel.

Waar te koop?
Kruidvat, Essenza, De tuinen... +- 5 à 6 euro.



Wetnwild brow kit, misschien wel een van mijn lievelings goedkope items uit mn stash. Ik vond het vroeger niet nodig om mijn wenkbrauwen te kleuren omdat ik toch blond haar heb en wenkbrauwpotloodjes niet mijn ding zijn, maar sinds ik dit palletje in mijn bezit heb gebruik ik het dagelijks. Als je wenkbrauwen opvallen laat dit je gezicht meer spreken vind ik. Ik kreeg ineens ook allemaal complimentjes en vragen over of ik naar een beautysalon was geweest ermee haha

Waar te koop?
Trekpleister(NL) ,Di (BE) of hun webshop +- 4 euro




New wave boost it spray, het is eigenlijk een soort volume spray maar het is ook een heat protector en ik gebruik deze bijna dagelijks voor als ik mijn haar wil gaan stijlen of föhnen en ik merk echt dat mijn haar minder droog is na het stijlen met dit spul.

Waar te koop?
Kruidvat +- 5 euro

4 opmerkingen:

LadyLashes zei

ooeeh, die cleansing lotion wil ik echt een keer proberen!

Anoniem zei

ik wil die clear skin ook, ik heb ook altijd last van dat vettige gevoel als ik me ogen heb schoongemaakt

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik ben ook blond en vind zo wenkbrauwspullen al gauw too much, maar ik heb er dan ook nog niet zoveel ervaring mee. Dus euh .. tutorial van de wenkbrauwen zou heeel goed zijn :p ( of gewoon uitleg in tegenreactie is ook al een grote hulp :d)

Tessa zei

das goed Maaike k zal er wel eens iets over schrijen met wenkbrauw swatches ;)