vrijdag 21 augustus 2009

Review: Mac Lustreglass 'Wonderstruck'

Jullie konden in mijn laatste haul artikel al zien dat ik een nieuwe lipgloss van M.a.c had gekocht en nu krijgen jullie de beoordeling. Normaal zou ik alleen swatches doen maar het is mijn eerste 'Lustreglass' dus kan ik jullie net zo goed vertellen wat ik daarvan vind en wat de verschillen zijn met bv een 'Lipglass' van mac.

















Ik kocht dus de kleur Wonderstruck, hij ziet er heel fel uit maar Lustreglasses zijn niet zo dekkend en meer sheer zoals een Dazzleglass. Je ziet dus voornamelijk roze glittertjes en een mooie glans, zoals jullie misschien al weten zijn mijn lippen wel heel rood en gepigmenteerd dus hier is de gloss op mijn lippen:









nu wou ik weten hoe de lipgloss eruit zou zien op nude-lippen dus combineerde ik hem gisteren met Creme d'nude lipstick en kijk wat een verschil:




























Hij lijkt ineens veel minder overheersend (heb wel niet super veel gloss erover gedaan).

Conclussie: voor een dekkend resultaat kan je toch beter voor een Lipglass gaan want Lustreglasses doen me eerder aan Dazzleglasses denken hoewel Dazzleglasses NOG meer shimmer hebben. Je kan deze zowel alleen als met een lipstick dragen en naargelang jouw kleur lippen zal dit er waarscheinlijk anders uitzien als bij mij. Qua substantie leunt deze ook gewoon aan bij de andere mac lipglossjes, redelijk plakkerig maar daarom blijven ook deze langdurig op je lippen. Het kwastje is geen sponsje maar een 'penseeltje' zoals bij dazzleglasses, het is maar wat je zelf het fijnst vind werken. Ik ben er tevreden mee :)

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Tamaraaa zei

heel mooi ook met die lippenstift, ik heb mijn naam veranderd naar tamaraaa met 3 a's omdat je nu een schrijfster hebt die tamara heet en dat ben ik niet ok?

Anoniem zei

ik vind die zonder lipstick ook al mooi hoor met jouwn lipkleur staat leuk die gloss staat iedereen als je niet te dunne lippen hebt denk ik

Tessa zei

ok dankjewel Tamaraaa en ja Anoniem hij is niet moeilijk te dragen

Anoniem zei

oeh nice! leuke glinstertjes
ik heb een plushglass, weet jij wat dat dan is :') ik heb nl geen idee :d

Tessa zei

Plushglass hoort een beetje het plump effect te geven voor voller uitziende lippen, merk je geen getintel ofzo? ik heb nog geen plushglass dus ik kan hem niet vergelijken :) x

Anoniem zei

Oeee mooi! Jij hebt hele mooie lippen trouwens haha :D

Tessa zei

thx Astrid