woensdag 19 augustus 2009

Winkel gespot: I am

Ik kwam een tijdje terug een heel leuk winkeltje tegen in Maastricht en ik heb geen idee of deze winkel nog in andere steden te vinden is, zo niet dan is het een tip voor als je een dagje in Maastricht wil gaan sieraden inslaan.

'I am' zei me op het eerste zicht ook niks maar toen ik binnenkwam wist is het meteen: dit is een 'Six' outlet store! de Six heb je wel in iedere stad, dat kleine juwelenwinkeltje vol rekken met oorbellen,zonnebrillen etc... nu vind ik Six niet de beste kwaliteit hebben en soms betaal je er voor een armbandje toch €12 om het een week later kapot aan te treffen. Daarom is deze outlet store zo leuk! ze nemen gewoon alle spullen over die nog niet verkocht zijn bij Six (als er een nieuwe stock binnenkomt daar) en verkopen echt ALLES voor 2 en 3 euro. De zonnebrillen waren €5 ofzo dat was het duurste wat ze hadden Xd lol echt geen geld dus. Ik heb er al vaak simpele basic oorbelletjes gekocht en een vriendin van me kwam zelfs vorige week buiten met 6 paar oorbellen voor €6 :) dus ik raad je zeker aan eens een kijkje te nemen bij I Am, mocht je hem ergens tegen komen.

xXx Tessa

8 opmerkingen:

Anoniem zei

dit klinkt super, want idd, die sixx dingen kosten wel veel voor hoe lang ze maar meegaan eig! leuke tip :)

NeonRocks zei

Oh ik dacht dat I am en Six twee verschillende dingen waren! In de V&D Utrecht (Hoogh Catharijne) hebben ze namelijk een Six instore, en daarnaast staat een I Am instore. De producten lijken enorm op elkaar, maar toch is I Am niet veel goedkoper dan Six.

Vreemd. Je hebt wel een superleuke blog by the way ;)

xoxo

Anoniem zei

Die winkel hebben ze in Belgiƫ ook!
In Brussel geloof ik..
Dacht trouwens ook dat six en I am iets anders was.. lijkt gewoon erg op elkaar dacht ik altijd vind ik ook heel vreemd

Tessa zei

dankjewel, goh misschien is dat iets anders dan want bij die I am hier hangen de juwelen zelfs aan de six rekjes en in six verpakkingen en ik herkende ook dingen wat vroeger bij six hingen :)

Anoniem zei

thanks voor de tip!
ik zal hem gaan zoeken..
want six heeft echt leuke dingen!

cin zei

oehh dat moesten ze hier in antwerpen hebben zoiets

Anoniem zei

het zijn twee verschillende winkels :) hier in brussel is i am zelfs vaak duurder dan six, ook armbanden van rond de veertig euro zelfs, maar dat zijn wel uitzonderingen. ik denk dat jij in maastricht geluk hebt gehad :)

Tessa zei

Ja idd anoniem in Maastricht is dat een outlet store XD grappig