zaterdag 29 augustus 2009

Tip met doorzichtige nagellak

Even een korte tip:

Ik hoor vaak meiden klagen dat de tekst wat op je lipgloss staat snel eraf slijt bv. als je ze wil meenemen in je handtas dan kan dit gebeuren.

Nu dacht ik dat als steentjes/diamandjes beter blijven zitten op bv je kleding met wat nagellak (topcoat) erover dan zal dat bij lipgloss ook wel helpen! en ik smeer dan ook op AL mijn glossjes wat doorzichtige nagellak en de tekst staat er bij ze allemaal nog perfect op :)


hup wat nagellak over het logo and ur good to go
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

cin zei

hééé super tip! daar heb ik nu echt iets aan want die tekst gaat er altijd keisnel af bij mij

stefanie zei

dat is een hele handige tip
die zal ik onthouden voor de volgende keer :P

Emma zei

Joh die is echt super handig. Ga ik meteen proberen

Anoniem zei

geweldig! ik ga morgen mijn hele lipstash eraan onderwerpen

Tessa zei

haha iedereen zit nu zijn hele stash te lakken k zie het al voor me