maandag 3 augustus 2009

Eyeliner brush Tip

Even een tip tussendoor voor de mensen die gelliner gebruiken en hun kwast hiervoor iets te dik vinden. Ikzelf had al een tijd terug de angled brush van Gosh gekocht en hij is gewoon echt zo dik! ik kreeg er een dikke vette lijn mee (wat ik niet zo mooi vind) en besloot hem te knippen. Doe dit NOOIT met een nieuwe of dure kwast want de kans dat je je misknipt bestaat,
ik heb het toch gedaan omdat ik de kwast anders toch maar zou weggooien :)

Met een klein beauty/kappers schaartje knipte ik voorzichtig
wat haartjes weg aan de zijkant (zorg ervoor dat het gelijk blijft)


De kwast ziet er nu helemaal f*cked up uit maar kijk mee naar het resultaat.

Heb expres alleen eyeliner opgedaan zodat je het resultaat beter kan zien, hier is het lijntje wat ik kreeg met hoe de kwast was:


En zo is het lijntje nu ik de kwast bijgeknipt heb:

Perfect! precies zoals ik het wou! ik gebruikte trouwens de gelliner van coastal scents in Indigo blue. Het is een beetje een gekke tip maar misschien heeft iemand er wat aan xXx

3 opmerkingen:

steffi zei

mooi effect

Tamara zei

ja het is veel mooier nu ik wou die kwast ook kopen bedankt om hem af te raden dus :-p

Anoniem zei

geweldigggg!!!!!!! ik heb die kwast van gosh ook en amai hij is erg te dik, ik ga hem ook snel knippen dankuwel