woensdag 26 augustus 2009

Review: Gosh stippling brush

Ik wil het vandaag even hebben over deze kwast van Gosh:

closeup

Ik wou al lang een stippling brush uitproberen omdat ik gehoord had dat je er zoveel mee kon doen: foundation,blush of bronzer mee aanbrengen het gaat allemaal! deze kwast kan dus eigenlijk je foundation of poederkwast vervangen en hij zou voor een natuurlijker resultaat zorgen.


Wat vind ik ervan?
Ten eerste is hij suuperrrrzacht! ik had eerst die van Mac willen kopen en was blij dat ik deze had gekocht omdat hij gewoon niet minder zacht is, hij is dan ook van half syntetisch,half echt haar. Hij kost +- €12 bij de grote kruidvat filialen en tot nu toe is hij het echt wel waard, ik gebruik hem momenteel voor mijn blush mee aan te brengen en het werkt fijner dan mijn blushkwast van the body shop.

Minpunt: ik heb hem nog niet fatsoenlijk gewassen misschien ligt het daaraan maar hij heeft wel een beetje last van springerige haartjes.


xoxo Tessa

7 opmerkingen:

LadyLashes zei

stippling brush = LIEFDE! ik heb er een van MAC en van coastal scents. allebij supergoed. deze wil ik er ook nog wel bij =D

Katrien zei

dankjewel voor de revieuw ik wou hem ook graag gaan halen

Jadé zei

Waar in maastricht kun je de kwasten van gosh kopen?

Tessa zei

In de grote kruidvat dichtbij de nieuwe h&m enz :)

Katia zei

Bij mijn kruidvat is deze altijd uitverkocht! :D Ooit zal ik hem hebben, haha!

Jadé zei

Ah, daar in de buurt van de van haren, moet ik daar maar deze week even een kykje gaan nemen, ik wil hem echt graag

Tessa zei

Ja moet je zeker doen ze hadden er nog genoeg toen ik ging :) ben je van maastricht?