donderdag 6 augustus 2009

Blow dry aapje


How cute! dit aapje blaast je nagels droog na het lakken. Ik zag hem een keer in een winkel maar wist toen niet goed wat het was en nu vond ik hem ook online terug.

Het is de bedoeling dat je een nagel of meerdere op het knopje met de banaan op legt en dan zal het aapje beginnen blazen. Het fijne is dat het aapje maar 11cm groot is en hij past dus perfect op je bureau/makeup-tafel, er bestaat echt geen schattigere manier om je nageltjes te drogen :d

Hij kost zo'n €6 en werkt op baterijen, je kan hem kopen bij Urban Outfitters (bv. Antwerpen)
Als ik hem nog eens tegenkom ga ik hem zeker kopen!

5 opmerkingen:

Elke zei

ik vind hem ook altijd zo cute, maar een beetje jammer dat ie op batterijen werkt!

Anoniem zei

hoe vind je hem?? ik vind hem niet op de site van urban outfitters???
xx s

LadyLashes zei

wat een schatje!!

Tessa zei

@ anoniem, hij is misch uitverkocht

steffi zei

heel schattig!