dinsdag 4 augustus 2009

Wenkbrauwpoeder

Ik kreeg al een paar keer de vraag hoe ik mijn wetnwild wenkbrauwpalletje gebruikte/hoe ik mijn wenkbrauwen doe en eigenlijk is het heel simpel:

- Ik kam eerst met een wenkbrauwkammetje mijn wenkbrauwen omhoog
- Epileer de uitstekende haartjes weg
- Kam ze nog een keer, deze keer in gewenst model
- Dan trek ik met het kwastje wat bij de set zit korte streepjes met de middelste kleur poeder:

ik begin vanvoor naar achter met korte streepjes te trekken












& klaar (ja heb naderhand ook nog nepwimpers en gelliner opgedaan):








Er zit bij het wetnwild palletje ook nog een 'wax' die je erover kan aanbrengen maar dit gebruik ik niet altijd, heb niet het gevoel dat dit veel verschil maakt. Excusez-moi voor de slechte webcam foto's.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk hoor ik heb een potlood maar denk dat poeder fijner is

Anoniem zei

mooie grote ogen heb je!

Tessa zei

dankjewel :) ik vind net van niet ik heb zo ovale bijna aziatische ogen. Komt misch door de lashes da ze groot lijken *yeey*

Anoniem zei

haha mss wel, zou eens moeten vergelijken ;) maar dan is dit echt een top look voor je hoor!