dinsdag 11 augustus 2009

Review: Kruidvat Radiance balm


De reden dat ik dit product kocht is simpel -> ik was al een tijdje benieuwd naar de Strobecream van Mac maar ik vond hem echt te duur! (+-€31 voor een klein flesje).

De Strobecream is dus een vloeibare highlighter die je zo kan gebruiken op je jukbeenderen of je kan hem mengen met je foundation voor een glowy look, maar ik gebruik niet dagelijks een highlighter dus ik zocht een goedkopere versie en ik vond er een bij het kruidvat.

Dit zegt de verpakking:
Kruidvat Radiance Balm laat je huid er weer opvallend stralend uitzien. Dit licht verspreidende serum geeft de vermoeide huid een natuurlijke glans, waardoor deze onmiddelijk jonger en helderder lijkt. De huid wordt beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf... etc.


Mijn oordeel:
Ik heb natuurlijk de Mac Strobecream nog nooit getest maar ik heb al op meerdere sites gelezen dat hij ongeveer hetzelfde doet en ik ben echt heel tevreden met deze highlighter. Ik gebruik hem onder of bovenop mijn poeder/foundation, afhankelijk van wat voor producten ik voor de rest gebruik. Meestal breng ik hem alleen aan op mijn jukbeenderen maar ik heb hem ook al gemengd met foundation en dat lukt ook prima. Ik zou zeggen probeer hem zeker uit als je nu een poeder highlighter gebruikt want deze is naar mijn mening net wat opvallender en mooier.
Ik denk er trouwens nu pas aan dat je hem vast ook op je wenkbrauwbot kan smeren als oogschaduw-highlighter maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

kende ik nog niet, lijkt me leuk!

Anoniem zei

je hebt er geen prijs bij gezet maar het zal wel niet zo veel zijn, ik wil het graag proberen maar ik weet niet waar ik moet zoeken in het kruidvat

DiivaprinceSs zei

Ik had er ook nog nooit van gehoord dat ze zulke producten ook bij de kruidvat verkochten. Is leuk om te weten want de strobe cream van mac is idd wat aan de dure kant x