dinsdag 18 augustus 2009

Haul -18 juli-

Ik kan alweer wat dingen van mijn wishlist schrappen, heb het een en ander gekocht vandaag en van de beauty spulletjes komen binnekort weer aparte reviews:


De huge tas van de Invito die ik wou voor school :)
Teenslippers van de Via Uno
Lush shower jelly en een sample van een relax-balm

- Mac lustreglass 'Wonderstruck'
- Mac moisture tint 'Medium'
- Clear skin cleansing lotion (mn holy grail, hij was bijna op)
- Gosh nagellak 'Wild lilac'
- Gosh stipling brush

xXx

9 opmerkingen:

Marijke zei

leuke spulletjes! wat vind je van de Gosh kwast?

Tessa zei

heel zacht! hij is half syntetisch half echt haar. Heb hem nog niet kunnen testen dat is voor morgen x

Anoniem zei

erg leuke dingetjes! me wants money :P

Anoniem zei

zo toffe slippertjes en nu maak je ons benieuwd door die lipgloss in de verpakking te laten zitten hihi

Joy zei

waar kan je die gosh kwast kopen?
bij ons verkopen ze namelijk geen kwasten :(

Tessa zei

Alleen in grote kruidvats vrees ik, waar ik meestal shop zijn er 3 kruidvats en maar 1 ervan heeft kwasten..

Katrien zei

Komt er ook een review van de gosh nagellak en kwast aub?

LadyLashes zei

die gosh nagellak heb ik gister ook gekocht =D
issie niet geweldig!

Tessa zei

Ja hij is echt flashy :d toevallig komt daar sffs een update over hihi heb em al voorgeschreven want ik ben zo weg x