zaterdag 8 augustus 2009

Dagelijkse make-up

Mijn laatste 'live-berichtje' alweer, maar geen nood ik heb al voorgeschreven tot en met donderdag dus blogger zal elke dag rond 13u een bericht uploaden.

Miss Lipgloss inspireerde me om deze post te doen en ik zal jullie dan ook laten zien welke dingen ik echt ELKE dag gebruik. Ik gebruik geen apart mandje zoals haar, mijn stash is dan ook vast een stuk kleiner.



-Wimperkruller
-Catrice mineral powder + kwast
-Rimmel bronzer + kwast
-Wetnwild wenkbrauw palletje
-Mac concealer
-Gosh face primer
-Mac paintpot soft ochre
-Clinique mascara

De rest kan wel eens wisselen, ik gebruik niet elke dag dezelfde blush of lipgloss. Ik ben wel fluidline vergeten erop te zetten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar kan je die gosh face primer kopen??
En waarvoor is dat precies?

Tessa zei

dat is een basis wat je onder je make-up aanbrengt zodat je basis (foundation of poeder) langer blijft zitten. Je krijgt Gosh bij het Kruidvat, het heeft nu wel een andere verpakking met pompje geloof ik. xxx

LadyLashes zei

soft ochre heb ik gister gekocht :D

Anoniem zei

okee bedankt! ga ik maar snel eens kijken bij de kruidvat!

Dhini zei

Mag vragen? Van welke merk die kwasten. Het lijkt mij fijne kwasten.

Dank je wel

Tessa zei

@ Dhini: als je het over de kwast aan de linkerkant hebt dat is idd een hele fijne van Sephora :) die andere boven mn bronzer is van Catrice die is niet zo bijzonder