maandag 3 augustus 2009

Review: Inecto leave in conditioner

Een paar posts geleden kon je al zien dat ik mijn eerste product van Inecto had gekocht en nu ik hem al een aantal keer heb kunnen uitproberen volgt de review:

Waar heb ik hem gekocht?
bij De tuinen in Maastricht, de Essenza in Hasselt had niet zoveel keuze in Inecto producten maar ik wist gelukkig dat De tuinen met Essenza te vergelijken is en ben daar gaan zoeken.

Prijs?
Ik ben het kassabonnetje kwijt maar ik geloof dat ik er €4,50 voor heb betaald, het proberen waard dus want er zit 125 ml in.

Wat zegt de verpakking?
Bevat 100% pure kokosolie. Op unieke wijze samengesteld voor een vochtinbrengende en verzachtende werking. Maakt het haar glad en klitvrij. Goed schudden voor gebruik en op handdoekdroog haar spuiten.

Wat vind ik er van?
Eerst en vooral ruikt hij héél lekker! ik heb gehoord dat niet alle producten van Inecto naar kokos ruiken maar deze dus wel! ik denk zoiso dat alle haarproducten hiervan veel geur bevatten en dit blijft lekker lang in je haar hangen. Ik gebruikte in de douche dus gewone shampoo op mijn haren en een heeel piepklein beetje conditioner op mijn puntjes (normaal best veel maar deze keer dus niet) na het afdrogen van mijn haar met een handdoek sprayde ik er wat leave in conditioner in en ik kon meteen goed erdoor kammen :) de leave in conditioner kan dus zeker wel je gewone conditioner vervangen en mijn haar is niet vet geworden.

Ik ben dus benieuwd naar meer en zodra mijn shampoo's opzijn haal ik deze ook van Inecto, alleen al voor de geur die heel zacht is (want zoals jullie weten kan ik niet tegen echte kokos).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

klinkt fijn spul voor je haar eens extra te verwennen

Marijke zei

heerlijk spul hé! heb hem ook en ben er ook super tevreden mee!