vrijdag 28 augustus 2009

Essence nail polish corrector pencil


Ik krijg wel vaker de vraag of ik wat meer over budgetmerken wil schrijven en natuurlijk wil ik dat ik heb ook geen boom vol geld in de tuin. Het probleem is alleen dat ik echt geen fan ben van de make-up van de meeste goedkope merken zoals essence. Wat ik wel leuk vind zijn hun gadgets voor onderweg: mini spiegeltje, mini pakje gezichtsreinigingsdoekjes, mini vijl etc...

Een tijdje terug vond ik dus tussen de gadgets en nageldingen deze corrector pen, hier kan je makkelijk nagellak mee verwijderen wanneer je genoeid hebt.
Op de site vind ik alleen een plaatje van deze roze pen maar ik heb thuis een witte, weet niet of hier verschil in zit maar ik denk het niet. De pen kost zo'n €2 en er zitten nog een aantal nieuwe opzetstukjes bij dus je kan de pen wel een paar keer herbruiken.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

die heb ik ook, vind ik wel handig als het ff snel moet ja!

Tessa zei

Ja ik knoei altijd als ik met mijn linker hand moet lakken dus ..ideaal! :)

Tamaraaa zei

dankjewel voor de tip en eindelijk eens een keer budget gericht