maandag 31 oktober 2011

Favorieten en missers van oktober

Ook deze maand heb ik weer een aantal dingen opvallend veel gebruikt. Van de meeste dingen heb ik wel reviews geschreven dus ik zal linkjes naar de artikels plaatsen, dan kun je simpelweg klikken op de naam van het product om er meer over te lezen.

Gosh click n conceal en Too faced Chocolate bronzer
Ik heb er beiden recent over geschreven dus jullie zullen vast al weten dat ik dit 2 toppers vind.

Garnier BB cream en Mac Groundwork paintpot
De garnier crème gebruik ik sinds ik hem heb dagelijks op mijn gezicht, lekker makkelijk want ik dep voor de rest alleen nog wat concealer op en that's it voor mijn gezichtsmake-up. De Mac paintpot gebruik ik ook elke keer dat ik met bruintinten werk op mijn ogen, dat is ook zeker zo'n 4 keer per week.

Bodyshop Lipbutter en Watermeloen lipsmacker
We mogen tot nu toe natuurlijk nog niet klagen met het weer maar naar de winter toe ben ik toch weer een diehard lippenbalsem fan. De Yesyes van de body shop is lekker dik en gebruik ik als lip treatment voor het slapen gaan en de lipsmacker is gewoon fijn en ruikt lekker.

en dan nu de bummers.. het zijn er gelukkig maar 2.
Ik nam de laatste keer dat ik naar Primark ging hun reinigingsdoekjes mee om te proberen maar ik vind het geen succes. Ik koos voor hun normale doekjes omdat ik geen lastige huid heb en ze prikken dan ook niet (het enige positieve). Make-up er af halen doen ze maar matig omdat de doekjes niet heel vochtig zijn en ook zijn het de hardste doekjes die ik ooit heb gebruikt. Misschien dat ik hun andere doekjes in de witte verpakking nog ooit eens een kans geef maar deze laat ik voortaan liggen:
Ik ben normaal altijd heel erg te spreken over Maxfactor mascara's, het zijn ook de duurste die je in het kruidvat kan vinden (18 euro!). Nu heb ik helaas een mascara van dit merk gevonden wat me erg teleurstelt, de Lash Extension effect.
Het borsteltje is heel dun en lang en de substantie geeft me een beetje aan elkaar plakkende spinnepootjes, gelukkig kocht ik deze met een 30% actie ofzo.

Een fijne Halloween voor degene die er iets mee doen, ik heb straks in ieder geval al een feestje in de planning.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Naomi zei

Die groundwork paintpot heb ik herondekt, gebruik hem nu ook nog vaker :D

Leuke favorieten

Eva M. zei

Wat jammer van de missers, de mascara ziet er ook een beetje vreemd uit met dat dunne borsteltje. Kan me wel inbeelden datie niet goed werkt. De concealer van Gosh ga ik misschien wel eens halen, de mijne van Mac is bijna op dus het is het moment !

Kaya zei

Wat een tegenvaller die mascara!
Ben wel benieuwd naar je halloween look ;)

kimmiejjjjj zei

de bronzer en de paintpot lijken me super! lipsmackers ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, haha. die mascara lijkt mij ook 10 keer niks!

Laura. zei

Leuk artikeltje ^^ x