vrijdag 7 oktober 2011

Benefit Coralista

Ik heb hem nu zo'n maand in gebruik, mijn Benefit 'Coralista' Blush en oh wat ben ik er blij mee! Over het algemeen ben ik meer een 'bronzer girl' dan een 'blush girl' maar tegenwoordig gebruik ik gewoon beiden, eerst een beetje shapen met bronzer en dan wat blush op de appeltjes.

De kartonnen doosjes van Benefit zijn natuurlijk beroemd in beauty land maar ik vond ze altijd te duur voor een Blush. Nu ik nog een cadeaubon van Sephora had liggen besloot ik er toch voor te gaan:
Ik kan er heel duidelijk over zijn: Coralista is gewoon de perfecte koraalkleurige blush! Hij brengt egaal en makkelijk aan, is goed gepigmenteerd en totaal niet korrelig dus het doosje blijft ook nog eens netjes.
Hij bevat een subtiele goude shimmer maar je word er zeker geen discobol van, integendeel ik gebruik er vaak zelfs nog highlighter over (I love me some glow on the cheeks). Wat ook meteen opvalt als je het doosje opent is de geur, er komt echt een heerlijk parfum van deze blush af.

Wel vond ik hem niet gemakkelijk op foto te krijgen op mijn wangen maar dat is een gekend probleem onder de beauty bloggers denk ik hihi ;)


Kortom voor niet zo'n blush junky te zijn ben ik héél enthousiast, ik snap waarom de Benefit doosjes zo populair zijn. Als ik ooit nog eens met een cadeaubon zit zal ik zeker overwegen om de andere doosjes te checken ('Georgia' lijkt me ook mooi).

Benefit Coralista kost €32 en is in Nederland te koop bij Sephora en in België bij de Inno.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Steffi zei

Hmm overal lees je zulke goede dingen over deze blushes, maar ik blijf toch twijfelen.. Hij staat wel heel erg leuk op je huid!

Moniek zei

Ik vind 'm zo mooi, maar de prijs weerhoud me ervan om 'm te kopen :(

Anoniem zei

Duuuur maar wel het sparen waardt misschien

Myrna zei

Ik heb er een hele tijd over zitten twijfelen of ik hem zou kopen, want vind het wel een hele mooie kleur. Misschien dat ik 'm nog een keer ga scoren met een leuke korting!

Beauty Treasures zei

ik heb hem ook al een paar keer bekeken bij sephora, maar nooit echt meegenomen ik denk dat de prijs mij een beetje tegenhoudt

Tessa zei

Begrijpelijk meisjes, heb er een bon van €25 op kunnen gebruiken + 30% korting :) vandaar dat ik toen dit en een too faced bronzer heb gepakt, lekker geprofiteerd van de korting!

Christel zei

Alleen de verpakking is al geweldig. Maar de prijs vind ik wel aan de hoge kant.

Unknown zei

Wat een prachtige kleur! Ik bezit zelf ook de Bella Bamba, maar ook voor mij zijn ze helaas iets boven mijn budget.

NeonRocks zei

Ik heb hem ook en ik ben er nog steeds erg blij mee! Een supermooie, goedgepigmenteerde koraalkleur. Geen spijt van gehad. Veel plezier ervan!

pimpernell zei

De Benefit blushes zijn inderdaad zoooo mooi!!! Een minpunt is misschien wel de prijs maar als je ze met een of andere korting kan kopen is het altijd wel leuk!