donderdag 20 oktober 2011

Action aan en afraders

Als je de Action nog niet kent/er nog nooit geweest bent zeg ik: schaam je! Net zoals vele andere beautybloggers hou ik van deze winkel. Ok het is een cheapo winkel net als de zeeman en wibra maar het verschil is dat de Action ook oude collecties aankoopt van bijvoorbeeld L'oreal, Diadermine,Nivea etc. Daarnaast heeft de winkel ook gewoon veel handige spulletjes, ik kom altijd wel met iets buiten. Ik deel vandaag mijn aanraders met jullie maar ook een paar afraders, misschien hebben jullie er iets aan voor bij jullie volgende bezoek aan de Action.

Aanraders

1. De 'Body Benefits' nagellak remover:
Zoals je kan zien ben ik al toe aan een nieuwe fles, ik vul mijn nagellak remover pompflesje altijd met deze remover. Het is serieus één van de fijnste nagellak removers die ik ooit gehad heb, en dat voor 1 euro.

2. Diva scrub:
Ook dit is volgens mij een vast product in het Action gamma want ik heb er ondertussen al 3 potten van opgemaakt. Het is gewoon een goede vaste/harde scrub, die heb ik altijd het liefst en ook deze kost rond de 1 euro.

3. Make-up organizer:
Iets wat ook al een tijdje in het gamma zit is deze plastic make-up organizer, ideaal om een everyday bakje van te maken! Sinds een paar weken heb ik hem ook in gebruik, super handig. Deze kost €2,50.

4. Opbergdozen:
Vaak hebben ze bij de Action ook erg leuke opbergdozen. Ik gebruik mijne om mijn nagellakjes in op te bergen. Je hebt ze in verschillende groottes, ze zijn tussen de 1 en 5 euro afhankelijk van de grootte.

5. Nivea douchegels:
Deze ontdekking deed ik de laatste keer dat ik er was dus ik vrees dat ze deze niet vast in het assortiment hebben (op=op). Maar neem ze mee als je ze tegenkomt! Ze ruiken heerlijk (vooral de groene raad ik aan als je liefhebber bent van Citrus geuren) en ze zijn ook wat goedkoper als bij de drogisterij.

Afraders

6. Slakkenslijmgel:
Mijn moeder kocht dit product toen we de eerste keer naar Action gingen 2 jaar geleden en de pot staat nog altijd vol in de kast, eigenlijk kan ik hem dus beter weggooien. Ten eerste is de ingrediëntenlijst op de verpakking erg sketchy, laat me vermoeden dat er niet eens echt slakkenslijm in zit. De geur van dit product is ook niet bepaald aangenaam en daarnaast doet het ook gewoon niks, ik heb een andere litteken crème die wél werkt dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Zonde van je 5 euro dus, je kan deze beter laten liggen.

7. Pearl Drops Party Sparkle tandpasta:
Ik denk wel dat dit een tijdelijk product is bij Action maar wil jullie er toch voor behoeden. Ik weet ondertussen dat blekende tandpasta's allemaal fake zijn, ik zag er onlangs nog een test reportage van op TV. Er werd duidelijk verteld dat het zelfs bij wet verboden is in BE en NL om blekende middelen in tandproducten gewoon in de winkelrekken te verkopen dus ik verspil er nooit meer mijn geld aan. Over dit product van de Action las ik echter online dat het meteen tijdelijk witter maakt (dus gewoon een wit laagje over de tanden legt tijdens het poetsen). Ik besloot het voor die paar euro te testen maar wat een troep is dit zeg.. Ik zie ten eerste geen enkel verschil en het smaakt nog eens vreemd ook. Conclusie: ik trap niet meer in de val van reclames als het op dit soort producten aankomt, als je wittere tanden wil zul je ze toch professioneel moeten laten bleken.

8. Nepnagels
Ik heb de verschillende pakjes die ze hebben getest en je zou ze wel kunnen halen voor carnaval of een verkleedfeestje hoor maar goed of fijn zijn ze eigenlijk niet. Klik *hier* voor de review van bovenstaande nagels.

Om op een positieve noot te eindigen: Ik vind de Action een leuke winkel om af en toe rond te snuffelen, ze hebben een paar erg goede dingen in het vaste assortiment en ze stocken toch ook regelmatig nieuwe dingen. Ben jij een Action fan?

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Savanah zei

ik ben zeker fan, de haarverf is ook gewoon vaak van bekende merken!!

Kashmira zei

bof ik even dat ik heel dicht bij een action woon! :) handig artikel, ik wou laatst nog die slakkengel kopen, maar nu weet ik dat ik die beter kan laten liggen! welke litteken creme is dat dan die wel werkt?

Tessa zei

Ik zal er voor morgen al het artikel over schrijven Kashmira :) ben er in ieder geval héél erg van onder de indruk terwijl ik geen 'gelover' ben in wondermiddeltjes.

BeautyLoves zei

Ben nog ooit in een Action geweest! Er is er niet echt een heel dicht bij mij, maar ik wil daar zeker eens naartoe.

Petra zei

Handige post, ik ga er wel vaak eens naartoe en kom inderdaad altijd wel met iets naar buiten, hehe :)
Die nagellakremover neem ik volgende keer zeker mee en die scrub heb ik ook al veel over gelezen!

kimmiejjjjj zei

veel producten die jij fijn vind heb ik ook! toevallig heb ik al je afraders nog nooit gekocht! ben het ook niet van plan nu..

kimmiejjjjj zei

veel producten die jij fijn vind heb ik ook! toevallig heb ik al je afraders nog nooit gekocht! ben het ook niet van plan nu..

Eva M. zei

De scrub vind ik ook superfijn en echt geen geld. Verder ga ik er ook graag om wat prulletjes te kopen :d