maandag 3 oktober 2011

Fail product van de week: Nivea Invisible deo

Ik kraak niet vaak producten af, ben ook zelden zo ontevreden over iets dat ik de nood voel om er slecht over te schrijven maar dit product ging te ver...

Ik ben zo iemand die altijd een andere deo meepakt uit het schap, er zijn er zo veel en ik wil dan altijd iets anders proberen. Deze zou volgens Nivea ideaal zijn voor bij zwarte kleding omdat hij geen witte vlekken maakt. Ik zoem zelfs nog eens in op die belofte:

Nu ben ik niet zo gek om hier een foto van mijn oksel te gaan plaatsen dus ik heb mijn arm ter demonstratie gebruikt maar dit gebeurt er als je de deo opspuit:
En dit is niet eens expres veel of van te dichtbij gespoten, gewoon zoals ik altijd mijn deo spray. Er komt een witte, dunne, lotion achtige substantie uit! Wel erg frapant vind ik bij een deo die beloofd dat dit net niet zal gebeuren. Misschien dat het wit inderdaad niet aan kleren afgeeft maar dan nog, witte vlekken onder je oksels zijn niet charmanter.

Schudden met het flesje voor gebruik wil wel een beetje helpen maar alsnog blijf ik die rare witte structuur terugvinden op mijn oksels, gross. Nu dacht ik dat er misschien iets mis was met mijn flesje maar ik sprak een vriendin er over en zij vond hem ook vreselijk. Jammer maar Nivea slaat de bal met deze duidelijk mis.

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Peggy Timmermans zei

Oei, dat is natuurlijk niet leuk... verdwijnt het niet als het opdroogt? Want dat zou toch niet mogen!

BeautyLoves zei

Blijft het ook zo onder je oksels? 't Zou anders wel een handig product zijn, want die gele vlekken op witte kleding zijn soms wel ambetant en érg hardnekkig!

Tessa zei

Hij zal misschien dat wit niet afgeven op kleren en dat ze daar op doelen maar ik vind wit onder de oksels even erg hoor. Het trekt gewoon in alle huidplooitjes. Ik ga hem nu 'proberen' op te gebruiken door van heel ver te sprayen en anders de vuilbak in ermee..

Kaya zei

Haha het is wel apart dat het er zo uitkomt idd. Dat doet een normale deospray ook niet! Ik ben al overtuigd om deze iig niet te gaan halen.

www.myoriginalfashionblog.blogspot.com

Marie zei

Ooohw, echt stom gewoon!!
x

kim zei

ik heb dat niet met deze deo?

Katrien zei

Ik had hem vorige week ook gekocht en ben er ook niet tevree over!!!!

Steffi zei

Auwtch, wat een misser, en dat van Nivea... Dan blijf ik wel lekker bij mn oude Sanex en Fa!

Eva M. zei

Ehm ieuw, idd een miskleun van Nivea