dinsdag 25 oktober 2011

Leuke beauty series

Ik ben obessed met series! there I said it..

Een van mijn lievelingsbezigheden is echt onder een deken kruipen met een zak chips of koekjes en een serie helemaal afkijken. Meestal kijk ik zo 1 aflevering per avond en als de serie afgelopen is zoek ik gewoon iets anders om te kijken. Vroeger was ik bijvoorbeeld helemaal into Charmed,Buffy,True Calling etc. maar die heb ik nu wel allemaal 100 keer gezien. Tegenwoordig scoren vooral de Reality shows zoals Jersey Shore (heb seizoen 4 al helemaal afgekeken, kom maar op met 5). De laatste tijd vind ik echter zo weinig leuks op tv dat ik online mijn series opzoek en kijk. Lees zeker verder voor ook enkele beauty gerelateerde series!

1. Nail Files is een reality reeks die Katie Cozorla, eigenares van het salon 'The painted nail' volgt. Katie heeft er voor moeten vechten maar ze heeft ondertussen al een boel Hollywood celebs te klant.


2. Shear Genius is een reality show over hair styling, een aantal kappers die strijden voor de overwinning deze keer. Ik ga nu pas fatsoenlijk beginnen met season 1 hiervan terwijl er al 3 seizoenen zijn.


3. Beautys and the boss is een reality show over een 'modellenbureau' rond promo girls. Ik moest even wennen aan deze show maar vind hem wel leuk om af en toe te kijken.


4."Rehab, party at the Hard Rock hotel" wordt in België momenteel uitgezonden op Jimtv. Ik kon er geen goede trailer van vinden op youtube en het is ook niet écht een beauty show zoals de rest wat ik laat zien maar er komen shirtless mooie mannen in voor, dat telt ook toch? ;). De serie gaat over het leven/werk van het personeel (barmeisjes, security's etc.) van het Hard rock hotel in Las Vegas, in Amerika zijn hun 'Rehab feestjes' een echt begrip.


5. Face off, mijn persoonlijke favoriet van het moment en ook ineens het meest beauty gerelateerd. Face off is een afvalrace-programma voor special effect mak-up artists (denk aan Aliëns uit films, Avatar, Pirates of the caribbean..alles wat special effect make-up vereist). Het is echt enorm knap wat zij allemaal kunnen met make-up, silicoon en nog allerlei ander materiaal, soms zit ik echt met open mond naar het eindresultaat te kijken. Daarbaast blijft het een realityshow dus je ziet de deelnemers ook gewoon met elkaar in de omgang. In onderstaand filmpje is Snooki van Jersey Shore een gastjurylid voor een aantal halloweenlooks:


Ik ben ondertussen net klaar met het bekijken van Season 1 van Face off en vind het echt een aanrader. Klik *hier* voor de allereerste aflevering waar ze een mens moeten omtoveren tot dier of in ieder geval daar hun inspiratie uit halen, check it out. Helaas moet ik tot januari wachten voor het 2de seizoen.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Eva M. zei

Ik ben ook een grote series fan ! Deze kende ik wel allemaal nog niet, zal het eens checken :-)

Anoniem zei

Bedankt voor de tips, vond altijd dat er zo weinig series over beauty waren maar schijnbaar niet!

BeautyLoves zei

Fijn om weten, ik kende hier eigenlijk niets van!

Pretty Beauty Land zei

ik moet die series ook maar eens gaan kijken! i like it!

Pretty Beauty Land zei

ik moet die series ook maar eens gaan kijken! i like it!

Tessa zei

Ja het zijn allemaal wat kleinere,minder bekende series :)

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei

Ik kende enkel Rehab, ga de andere zeker eens bekijken!