zaterdag 22 oktober 2011

Mac Paint pot 'Groundwork'

Als je nog niet weet wat een Paint pot is klik dan even *hier* voor het artikel over mijn vorige Mac Paint pot, daar staat een uitgebreide uitleg + demonstratie.

Vorige maand kocht ik dus mijn 2de Paint pot, whoohoo! Ik had al een huidskleurige en nu ben ik voor een bruintint gegaan, 'Groundwork'. Ik maak toch het vaakst een naturele ooglook met bruin of goudtinten, een bruine basis is ideaal voor daar onder.
Ik zag hem wel vaker online voorbij komen en vroeg me af of je hem ook op zich zou kunnen dragen, voor de dagen dat je geen tijd hebt voor oogschaduw. Ik teste het op een vriendin in de winkel en ja hoor het stond haar geweldig, ook zonder oogschaduw er over.

Een beetje overbelichte foto maar hier draag ik denkel de paintpot en wat eyeliner:
Gaat prima voor op een luie dag toch? ;)

Hier draag ik de paintpot tot in de crease en enkel wat shimmery goude oogschaduw over het ooglid:
Van een super easy ooglook gesproken! Je hebt meteen 2 kleuren in gebruik terwijl je er weinig moeite of blendwerk voor moet doen.

Wel vond ik deze kleur moeilijker aanbrengen dan mijn vorige Paintpot. Het product heeft echt de lichaamswarmte van je vinger nodig om goed te blenden, maar dat is gewoon even wennen.
Een paintpot kost rond de 19 euro maar voor wie dit duur vindt: Ik denk dat ik dit product nooit binnen de 2 jaar zou op kunnen maken! Doordat het product wat harder is heb je zo weinig nodig dat je voor lange tijd een goede oogschaduwbasis in huis hebt.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Eva M. zei

Ik heb nog geen paintpots liggen maar het ziet er alvast goed uit. Best wel duur maar mss doe je er dan langer mee dan vb het UD primer potion als oogschaduwbasis ? Kan me wel inbeelden dat zo'n potje niet snel leeg is.

Tessa zei

Ja echt veeel langer als met een tube hoor! x

kimmiejjjjj zei

mooie kleur! ik heb zelf ook 4 paintpots! alleen dan niet dit kleurtje, haha