maandag 24 oktober 2011

Gosh Click 'n conceal

Vorige week won ik deze nieuwe Gosh concealer op de blog van de lieve Steffi. Als concealaholic was ik hier natuurlijk heel blij mee, ik test maar al te graag nieuwe concealers.

Het kaartje (van de Gosh PR vermoed ik) wat in mijn envelop zat:
Ik had wel al ooit pen concealers geprobeerd waaraan je moest draaien vanonder maar bij deze moet je zoals de naam al zegt op een knopje duwen/clicken voordat het product er uit komt:
Je moet voorzichtig 'clicken' want er komt vrijwel meteen genoeg uit, de aplicatie is wel fijn zo met het borsteltje vind ik. Ik stipte zelf een aantal dots concealer op mijn donkere kringen:
Ik heb trouwens de kleur 'light' gekozen, deze valt erg licht uit dus ideaal voor de pale winterhuidjes onder ons. Over de dekking ben ik verbazingwekkend tevreden:
Van zo'n pennetje verwacht ik altijd meer een 'opfrissing' onder de ogen maar geen goede coverage, nu is dit bij deze best wel goed hoor! De substantie is niet te dun of waterachtig, ik zou zelfs durven zeggen dat je er een medium dekking mee kan krijgen. Yup ik ben er blij mee :) De adviesprijs van deze concealer is 8 euro, te koop bij Kruidvat.

Valt me trouwens nu pas op dat ik op sommige foto's groenige ogen heb, vreemd! altijd gedacht dat ze volledig bruin waren.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

kimmiejjjjj zei

ziet er goed uit! ik heb alleen niet echt last van donkere kringen

Peggy Timmermans Visagie zei

He, grappig van je groene kleur! Het is inderdaad op sommige foto's een beetje groen erin. Deze concealer lijkt mij prima!

Eva M. zei

Amai klinkt goed ! Ik ben wel op zoek naar een goedkoper alternatief voor mijn geliefde Bobbi Brown concealer. Het doet net een beetje teveel pijn aan de portemonnee :d

Tessa zei

Gelijk heb je Valley, vond die van BB toch ook erg prijzig

*Daniƫlle zei

Goeie post!Je hebt mooie groen bruine ogen:)

Beauty Treasures zei

oh wat fijn dat je er tevreden over bent! :D