donderdag 27 oktober 2011

Too Faced Chocolate Soleil bronzer

Toen ik voor mijn verjaardag (maanden terug) een cadeaubon van Sephora kreeg dacht ik er al meteen aan om voor een nieuwe bronzer te gaan. Sephora verkoopt zoooveel merken en ik besloot nog maar een poging te wagen om advies te vragen aan een van de verkoopsters (don't ask, slechte ervaringen).

Ze probeerde als eerst de Benefit Hoola bronzer bij me maar die was best donker en gaf een beetje een modderig effect op mijn huid. Daarna greep ze naar deze van Too Faced en zei dat deze ook veel verkocht werd omdat hij bij veel verschillende huidstinten past, hij is namelijk mooi op te bouwen in dekking.
Zoals de naam al zegt ruikt deze bronzer naar chocolade, ofja naar cacaopoeder want dit zit ook echt in dit product verwerkt. Als je de deksel open doet staat er op de spiegel "why be pretty when you can be gorgeous?", een leuk detail.
Dan het belangrijkste, de kleur. Met een bronzer kun je eigenlijk al snel de mist in gaan.. Als je bronzer te veel shimmer bevat kun je hem alleen op je wangen gebruiken en al niet om te shapen en als je je bronzer in de verkeerde kleur koopt loop je voor je het weet rond als een oranje oompa loompa. 2 dingen die de meeste mensen (sorry Snooki) wel willen vermeiden.
Zoals je kan zien op bovenstaande close-up is deze bronzer volledig mat, perfect. Wanneer ik haast heb kan ik gewoon wat aanbrengen op mijn wangen en wanneer ik meer tijd heb kan ik er ook wat mee contouren/shapen.
Zoals je kan zien past de kleur zich mooi aan bij mijn (lichte) huid, hij geeft meteen een gezondere look. Ik heb nooit last van strepen of een oranje gloed met dit product en hij is heel makkelijk op te bouwen en dus geschikt voor de lichte tot medium huidskleur.

Wanneer je dit product nu bij Sephora of de Inno zou kopen kost hij 30 euro, niet goedkoop maar mijn tip blijft: wacht de acties af! Vooral bij Sephora zijn er regelmatig acties waar je 25% korting op een product krijgt, deze bronzer is in ieder geval de moeite waard.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

pimpernell zei

Zelf heb ik hem ook sinds kort en ben er net als jij heel tevreden van!

Eefje zei

Ziet er goed uit. Een mooi huidje heb je ook!

*Daniƫlle zei

Ziet er zeker goed uit! en bedankt voor je reactie volgende keer probeer ik het in word. denk dat me afbeeldingen dan te groot waren

Eva M. zei

Het ziet er alvast heel erg goed uit. Misschien koop ik die es wanneer mijn berg bronzers op zijn :d !

Ellen zei

Dat ziet er een leuke bronzer uit.
Spijtig genoeg hebben wij in Belgie geen sephora

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei

Heb hem ook en ben er ook zeer blij mee!

Beauty Treasures zei

mooi! ik hou van kortingacties!