zaterdag 29 oktober 2011

Graffiti nails maken

Jullie konden deze 'nail of the day' in mijn stash filmpje al bewonderen, vandaag laat ik zien hoe ik dit gemaakt had.

Je hebt een aantal lakjes nodig, hoeveel precies kies je zelf maar ik vind 5 kleurtjes perfect en dan heb je nog een zwarte Crackle polish nodig.
Het lakken gaat zeker niet op 10 minuutjes, je moet er even de tijd voor nemen. Ik bracht eerst de groene lak helemaal op alle nagels aan als basis. Daarna begin je bijvoorbeeld met gele streepjes op je nagels te zetten, laat elke kleur best tussendoor even drogen eer je aan de volgende begint. Ik vind het zelf het leukst als niet elke nagel identiek is bij Graffiti nails dus ik plaatste de streepjes willekeurig:
Wanneer alles droog is breng je een dun laagje zwarte Crackle polish aan et voila!
Het ziet er erg kunstig en moeilijk uit (kreeg van zowel klanten als mensen op straat de vraag hoe ik dit in godsnaam deed) maar het is dus best simpel, het vergt enkel wat geduld. Een eyecatcher is het zeker, leuk bij volledig zwarte kleding.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

NailGloss zei

Heb ik ook eens gemaakt is erg leuk!

Steffi zei

Ziet er inderdaad erg gaaf uit! Als m'n nagels ooit weer gezond en stevig zijn, wil ik dit best eens uitproberen.

Kaya zei

Vind het idd echt een eyecatcher, superleuk!

Eva M. zei

Leuk gedaan, al is het niet iets waar ik mezelf mee zie rond lopen :-)

Charlotte Bxl zei

Erg mooi! Al zou ik het zelf wel niet dragen :-)

Anoniem zei

Ik zou het wel dragen!! love nailart

Petra zei

Superleuk gedaan, mooie kleuren!

kimmiejjjjj zei

ziet er inderdaad superleuk uit!

Peggy Timmermans Visagie zei

Wow! Ziet er super uit! Ik heb hier echt het geduld niet voor!

APrettyPrincess (Laura) zei

Heel mooi gemaakt zal ik ook eens proberen :)