woensdag 12 oktober 2011

Het kan ons allemaal overkomen...

Op hakken lopen is niet gemakkelijk, maar oefening baart kunst blijft de beste tip!
Toch kan het ons allemaal overkomen, die ene misstap en hop je ligt op je gezicht in het midden van de stad. Ook de celebs kunnen er wat van, al krijg ik bij hun foto's meer het idee dat er wat te veel alcohol in het spel is...

Lindsey Lohan valt tussen de cactussen:
Paris Hilton:
Modellen op de catwalk:
Fergie stapt nog maar net de auto uit:
Lady gaga draagt gewoon onmogelijke schoenen!
Dit probleem kent elke vrouw wel denk ik: je draagt killer stiletto's en ineens zijn ze daar, goddamn roosters waar je hak in blijft hangen:
Jim Carey raapt zijn vrouw van de grond:
Aii Kim Kardashian slaat haar enkel om, kan pijnlijk zijn:
Het ergste wat mij ooit al eens in hakken is overkomen is gewoon het ongemakkelijk/awkward lopen op irritante stenen of roosters, gelukkig nog geen valpartijen ;) Hebben jullie wel eens heel-blunders gehad?

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Kaya zei

Omg haha die foto's zijn echt erg.
Ja heb wel soortgelijke ervaring.. Op mn werk had je een verhoogde balie en daar wilde ik vanaf stappen maar toen bleef mn hak steken tussen de plint en lag ik languit op de grond voor een stuk of 20 wachtende klanten haha.

www.myoriginalfashionblog.blogspot.com

Summerlovee zei

Dankjewel voor je lieve reactie! Ik denk dat ik het dan ook maar ga afzetten, om iedereen het makkelijker te maken! Haha.

Wat een leuk artikel! Die plaatjes zijn geweldig!

X

Melissa zei

Haha die foto's zijn echt super grappig! Wel minder grappig als je er zelf opstaat... Ik heb het ooit op school gehad, midden op de "speelplaats" liep ik in een gootje en sloeg ik mijn enkel om. Helaas bleef mijn hak ergens in steken waardoor die afbrak. Ik schaamde me niet alleen op het moment zelf maar ook gedurende heel de dag aangezien ik nog heel diene dag op 1 hak heb rondgelopen...

Peggy Timmermans Visagie zei

Oh ja, ik ben ook zo'n 'slaat haar voet om' hakkenloopster, gebeurt ons allemaal wel eens toch?

Eva M. zei

Aii, dat ziet er allemaal heel pijnlijk uit. Ik slaag er regelmatig wel eens in om half te struikelen over van die vervelende kasseien, maar hey, dan is het op zijn minst mijn schuld niet ;-)

Anneloes zei

Oh, ik heb een keer op nieuwe hakken van 12/13 cm van school naar de stad en terug gelopen... Gossie, dat was 2 of 3 km pure hel. Op de terugweg bijna omgezwikt en toen moest ik zo hard om mezelf lachen dat het nog een keer gebeurde :P

Tessa zei

Haha wat een verhalen, kan gebeuren! goed dat je er nog mee kon lachen Velaija :d