donderdag 13 oktober 2011

Fashion wishlist

Mijn beauty wishlist is altijd groter dan mijn fashion wishlist, ik denk omdat ik kleding eerder impulsief koop: wanneer ik iets leuks in de winkels zie neem ik het mee. Mijn beauty aankoopjes staan meestal thuis al een tijdje op mijn wishlist en zijn dus vaker doordacht, bij andere mensen is het vast andersom.

Niet echt hoog op mijn wishlist maar ik wil het wel eens in real life bekijken, de thousand ways dress van Supertrash:

Deze jurk/top zou je op minstens 8 verschillende manieren kunnen dragen. En voor '8 kledingstukken' valt 70 euro wel mee toch? ;) wel hopen dat ie met een gebruiksaanwijzing komt. Hier alvast de enige aanfoto wat ik online kon vinden, wel in de oranje versie:
De Tommy Hilfiger hampshire laarzen vielen me helemaal niet op bij de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf. Op foto vind ik ze dan ook maar 'mwah', maar een collegatje van me had ze wel gekocht en waaw ze zijn echt super leuk aan! Nu baal ik dus stiekem een beetje want ze zijn nu gewoon terug 230 euro.
Ik vond geen leuke foto maar een zebra sjaal staat ook nog op mijn wishlist mocht ik een mooie tegenkomen.
Deze strapless bh van Wonderbra schijnt super fijn te zijn! Strapless bh's drukken de boobies bijna altijd plat maar deze zou dat voorkomen, en sinds ik geen fan ben van zichbare bh bandjes ben ik dol op strapless bh's. Ik heb geen idee in welke winkels deze te koop zijn maar hij kost online 60 euro.
En dan ben ik nog op zoek naar een lang en warm vest of trui, maar het moet wel mooi blijven. En ofwel ben ik weer kieskeurig (hou niet van de oversized truien etc. wat nu in de mode zijn) ofwel zoek ik niet goed genoeg:
de bovenstaande is van H&M trouwens maar vind hem toch maar wat simpeltjes zo zonder knopen.

Een nog bescheiden fashion wishlist he? maar wacht maar af, morgen post ik mijn beauty wishlist en die is dankzij mijn no-buy iets minder bescheiden!

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Katrien zei

Vind de supertrash jurk heel leuk, alleen duur!!

Anoniem zei

Die bh ben ik ook wel benieuwd naar.
Dat onderste vest heb ik ook besteld. Ik wil juist alleen maar "open" vesten want dan kun je het met een strikriem of een dun leren riempje juist makkelijk steeds een andere look geven.

Kaya zei

O dat was ik dus haha

Tessa zei

Haha stiekem onder anoniem schrijven he Kaya! oh nja ik heb zo 1 vest en dat staat me helemaal niet leuk maar ik sta dan ook niet met beige, kan aan de kleur liggen :p

Kayla zei

Mooie wishlist!

Anoniem zei

de laarzen van tommy zijn echt heel mooi

chantalnooitgedagt@hotmail.com zei

Ik weet niet of je hem al hebt gekocht maar het
Supertrash "jurkje" is nu alleen online en bij
Bruna te koop voor 17,95 icm het Mama magazine.
Hou je weer 40 euro voor de rest van je wishlist ;)

Tessa zei

Bedankt voor de tip Chantal! lief van je x