dinsdag 18 oktober 2011

Opgemaakt en weggegooid in oktober

Ik heb even snel een banner/plaatje gemaakt voor deze rubriek omdat ik meestal toch maandelijks de beauty producten laat zien die ik heb opgemaakt :) Ook deze maand zijn er wat dingen opgegaan en heb ik ook enkele dingen weggegooid.

In het begin van deze maand besloot ik al wat oude parfums op de maken. Ik had nog een paar van die namaak luchtjes met nog maar een heel klein beetje er in, dat ging dus makkelijk op.
Het was een fake Miss Dior Cherie en D&G light blue trouwens:
Of ik ze nog opnieuw zou kopen? ik denk het niet. Ik heb toch liever de echte parfums en anders koop ik wel een cheap luchtje bij Yves Rocher of Zara.

Tijdens het opruimen van mijn stash kwam ik lelijke verknipte nepwimpers tegen, deze heb ik vorig jaar met carnaval meerdere keren gedragen en mochten dus eigenlijk weg. Ernaast ligt mijn geliefde Maybelline nagelverharder, deze heb ik echt lang gehad (2,5 jaar denk ik!) en hij is nu pas op ofja bijna op en er komt niks meer op het kwastje. Jammer genoeg denk ik dat deze niet meer gemaakt wordt.
Ook gooide ik een oude nagelvijl weg die ook echt 2 jaar goed gebruikt is geweest, hij was echt stuk en 'opgebruikt' en heb hem ondertussen al vervangen met een andere vijl. Ernaast een Essence nailart pennetje, die was ook op en best nasty geworden van al het 'nail arten'.
Het blauwe flesje wat je ziet is een mini parfum maar hij is slecht geworden (rook niet meer zo lekker) dus die moest ook weg. Daarnaast nog een Essence nagellak remover pen, ook op!
Als laatste maakte ik nog een pak Demak'up doekjes op, ze waren fijn voor op luie dagen.
Hmz ik heb geen echt make-up item opgemaakt of weg moeten gooien deze maand! eerder parfum en nagelstuff.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Eva M. zei

altijd leuk om te zien wat anderen opmaken. Ik ben op dit ogenblik ook een fake Dior luchtje aan het opmaken. Doe mij ook maar gewoon the real deal ipv zo'n mottig flesje :p

Tessa zei

Ja idd Valley het zijn altijd lame flesjes! en ookal beloven de FM geurtjes dat wel te zijn, de geuren zijn ook nog eens nooit identiek vind ik.

Beauty Treasures zei

die demake up doekjes heb ik ook gehad, ze zijn nu inmiddels ook op, maar vond zo ook fijn. voor als ik 's avonds echt moe ben om dan snel snel toch nog wat te reinigen.

kimmiejjjjj zei

ik vind het altijd leuk om te zien wat iemand weggooit of opmaakt. ikheb zelf ook een aantal items bewaard van deze maand, maar ik weet dat er nog wat spullen bijna op zijn, dus plaats ik nog niks, de maand is nog niet om!