zaterdag 8 oktober 2011

En de zoektocht naar laarzen..

Vorig jaar was het al een ramp en dit jaar begint het gewoon opnieuw, mijn zoektocht naar laarzen. En dan vind ik niet eens dat ik heel moeilijk ben! Met simpele leren zwarte laarzen zonder lompe neus zou ik al blij zijn, maar die lijken toch niet zo gemakkelijk te vinden.

Leuke laarzen met hak vind ik genoeg, bijvoorbeeld deze H&M'ers:
Allemaal mooi enzo maar ik wil natuurlijk ook een comfy paar om de irritante stenen in de stad mee te trotseren en zéker omdat ik op bepaalde dagen de hele dag rechtsta/ben aan het rondlopen op mijn werk.. niet handig op high heels.

Gelukkig vond ik online wel een paar opties voor platte laarzen die ik zeker nader ga bekijken of desnoods online bestellen.

Bershka:
deze heeft 'bond' vanbinnen, lekker warm.

Ook van de Bershka:
Kortere laarsjes, nogmaals van Bershka:
Asos:
Sasha:
Deze ga ik maar eens nader bekijken in de winkel, kan leuk zijn maar kunnen ook tegenvallen.

Ben benieuwd of ik deze winter in mijn zoektocht zal slagen ;)

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Kaya zei

Hmm van die je post vind ik alleen de eerste mooi, maar dus met hak idd.
Zonder hak vind ik enkellaarsjes leuker, ik heb chelsea boots gekocht bij Tango, daar hadden ze nog meer leuke platte shoes vond ik.

Tessa zei

ohnee k heb die chelsea dinges gegoogled dat vind ik nix. Ben bij de tango ook al gaan kijken en daar vond ik ook alleen leuke met hak :( k ben gwn een te kieskeurige laarzenshopper

Kaya zei

O als ik chelsea boots google krikg ik ook hele lelijke haha, die zijn het niet hoor! Staat allemaal op me ouwe blogje :(
Ja ik hou ook helemaal niet van platte schoenen. Zara heeft soms ook wel leuke.

Ellen zei

Ooh ik ken het gevoel.
Ik heb altijd problemen met botten die zijn te groot aan mijn benen,dus moet ik al botten kopen die je kan aanspannen maar dat vind je amper.

groetjes van
dailylovebeauty
http://dailylovebeauty.blogspot.com/

ps: doe je mee aan mijn winactie?

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik vind de Asos laarzen mooi! Ik ga in de winter ook vaak voor platter en een stevige hak, en gewoon makkelijk en warm!

Katrien zei

Dat wat je post is ook wel mijn schoensmaak, beetje klassieke mooie lederen laars. Ik heb dit jaar ook een investering gedaan omdat ik geen mooie vond, ik heb ers nu van Hilfiger maar die zijn in de 200 eurie.