zaterdag 15 oktober 2011

Mini shoplog

Ik ben gisteren snel even gaan winkelen met mams en ondanks dat ik nog altijd geen laarzen heb gevonden die me aanstaan heb ik wel een paar andere dingen gescoord.

Een kleine bruine Birkin bag knock off:
Deze komt uit een klein boutiqueje bij mij in het dorp, hij is wat kleiner dan de tassen die ik gewoonlijk draag maar ik ga hem gebruiken wanneer ik weinig mee te slepen heb zoals naar de bios of om iets te gaan drinken. Hij was rond de 40 euro, een koopje dus voor zo'n leuke tas want hij voelt kwalitatief goed aan!

De binnenkant:
Foto zonder flits, zo zie je de ware kleuren toch wat beter:
Ik had eigenlijk al een nieuwe winterjas (en nog 3 van vorig jaar) maar zag bij de Zara een meisje zo'n leuke beige jas passen waarvan ik meteen dacht: wow die wil ik ook!
Hij gaat dicht met een rits en is dan nog eens strak om de taille te binden:
Maar het leukst van alles is dat hij een geheime kap heeft. De brede kraag van de jas kun je als het regent gewoon over je hoofd doen, zo leuk!
Hij is er ook nog in het grijs en in het zwart maar daar vond ik de details bij wegvallen, ik was er helemaal aan voorbij gelopen als de beige er niet was. Hij kost 99 euro bij Zara dus.

En ik zie jullie al denken 'hahaha no-buy fail!!' maar nee, het was 25% korting bij Sephora en ik heb 2 holografische lakjes van mijn lieve moeder cadeau gekregen:
Zodra ik de lakjes geswatcht heb zal ik 'nail of the days' plaatsen :)

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Jessica zei

leuke spullentjes! vooral de tas is erg mooi! leuk artikel, i like shoplogs :)

Kaya zei

Wauw prachtige jas!
De tas vind ik ook leuk.

X Kaya

Saskia zei

mooie jas en tas! en dat rijmt ;)

komt die tas uit de winkel esterella? daar wil ik al zolang eens naartoe gaan! ken je die winkel? hoe is die?

groetjes!

Tessa zei

Nee Saskia heb geen idee meer hoe de winkel heet waar ik hem vandaan heb. Esterella heeft alleen merken als Guess enz, toch een prijsklasse hoger maar wel leuke dingen! Ik heb er wel eens juwelen gekocht. Grappig dat je nog weet waar ik woon btw :)

Christel zei

Een hele gave jas! Ik ben benieuwd naar de lakjes.

Laura. zei

Mooie lakjes!

Saskia zei

hihi, het is niet moeilijk voor me om te onthouden waar je woont, ik woon zelfs geen 20 km van je vandaan ;) ik kijk elke dag op je blog :)

Eva M. zei

Leuke tas !