woensdag 19 oktober 2011

NOTD Sephora 'Any Way Any Where'

Vandaag een Nail of the day met een holografische nagellak van Sephora: 'Any Way Any Where'
Het leuke aan Holo-lakjes is dat je er niet 1 kleur in ziet, het kunnen er 2 zijn en soms zelfs meer.

De ene keer lijkt deze zilver:
En in ander licht is hij weer goud:
Ook zag ik ineens een rode gloed in het flesje, cool! :
Als ik zo'n speciaal kleurtje gebruik ga ik bijna altijd voor kortere nagels omdat ik dat leuker vind staan, ik had ze dus redelijk kort geknipt. Ik droeg hier trouwens 2 laagjes maar hij dekte eigenlijk al in 1 laag.

Er zijn wel enkele nadelen aan holografische lakjes:
-De substantie van de lak is meestal dikker, voorzichtig lakken dus.
-De substantie is vaak ook best raar, bijvoorbeeld de holografische lak van Gosh gaat strepen als je meerdere lagen wil aanbrengen.
-Ondanks dat ze shimmer bevatten drogen veel holo lakjes toch mat-achtig op, maar dat valt op te lossen met wat topcoat.
-Deze spefifieke lak begon bij mij na 1,5 dag al te chippen op 4 vingers, wat snel is bij mij.

Ik had hem met korting maar normaal is deze nagellak rond de 6 euro, enkel te koop bij Sephora.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

kimmiejjjjj zei

mooi kleurtje! jammer dat ie zo snel chipt!

Desiree zei

Mooi apart kleurtje!